Projekty

Tutaj są moje wszystkie większe projekty w jakich biorę/brałem udział.

moje konto na Github

(inne projekty)


Heavy Code [WIP]


Razem z przyjacielem pracujemy obecnie nad narzędziem do szybkiego prototypowania w glsl (jako pixel/fragment shader) wzorowany na narzędziach webowych jak ShaderToy czy glsl.heroku.

Chcemy w ten sposób ułatwić sobie pracę nad intrem :)

Program powstaje w oparciu o bibliotekę Qt.

Strona projektu (i kod) jest na Assembli.

 

 

 

AntMaster - Równoległy algorytm mrówkowy

 

Jest to aplikacja, która prezentuje równoległy algorytm mrówkowy dla jednomaszynowego problemu szeregowania zadań z wagami (single-machine total weighted tardiness problem).

Prezentacja z opisem problemu i algorytmem jest tutaj

Napisane z przyjacielem w C# w oparciu o wygodną platformę .NET 4.0.

 

 

 

 

Rum

 

Na zaliczenie pracowni z C++ napisałem programowy ray marcher oparty o sphere marching wraz z prostym językiem opisem sceny. Pozwala na instancing, operacje boolowskie, ma kilka prymitywów, ambient occlusion, subsurface scattering, cienie oraz odbicia.

Zupełnie niezależnie jest podpięte GUI, które było moim pierwszym zetknięciem z Qt oraz pozwoliłem się skorzystać z kilku ficzerów C++11 na jakie pozwala VS 2010.
Obecnie, jako że jeszcze jest kilka niedoróbek, to nie wrzucam binarki ani źródła ;)

rArkanoid

 

Na zaliczenie kursu C (miałem na to 3 dni :P) napisałem prostego arkanoida sterowanego kamerką - proste i prymitywne wykrywanie ruchu przy pomocy biblioteki OpenCV oraz CSFML.

Praktycznie nic nie było "hardkodowane" tylko było w plikach z danymi.

 todo: bin + src

 

 

 

 

Warlock's Gauntlet

 


Jest to wieloplatformowa gra open source (Windows, Linux, MacOS*) - z gatunku RPG pokroju Gauntlet, Diablo etc. Mój wkład w projekt to początkowe koordynowanie prac ~rok oraz programowanie i tworzenie grafiki. Od jakiegoś czasu jedynie biernie śledzę projekt.

Więcej informacji, zrzuty, filmy z gameplay są na stronie projektu na Warsztatu, Indie DB a repozytorium umożliwiające ściągnięcie kodu można znaleźć na Assembli. Ogólnie polecam zapoznać się z różnymi wersjami gry bo praktycznie każda iteracja to inna gra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz