czwartek, 14 czerwca 2012

Pierwsze proceduralne gfx w < 2kB

Ostatnio na Warsztacie odbyło się compo procedural gfx 4kB w którym postanowiłem wziąć udział, mimo, że nie mogłem poświęcić dużo czasu.

W ~1,75kB zmieściłem renderowanie takiego oto obrazka zatytułowanego "Hi Hydra":

Niestety - pierwszy shader napisałem tydzień temu więc okazało się, że mój kod jest syfiasty i nie działa niektórym - a czasem potrafi nawet wywalić sterowniki! Nie mniej i tak miło, że udało mi się coś osiągnąć.

Nitro namawia mnie do dopracowania i wysłania jej na jakieś party... pewnie tak zrobię ;)

Paczka (uruchamiać na własne ryzyko! duże prawdopodobieństwo, że nie zadziała i może mieć straszne skutki uboczne!) do pobrania jest tutaj

Wrzucam też kilka ujęć WIP jak eksperymentowałem :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz